live journal


-esti bine?

-ploua ca naiba, nu am umbrela si am coborat din autobuz. sunt rupta, a fost o noapte grea. tu? cum esti?

-suna-ma cand ajungi acasa!

-ma bag la dus si te sun dupa.

-ce faci, cum esti?

-beau un ceai. e frig! nu ai dat drumul la caldura!

-am ajuns tarziu, m-a furat somnul, am uitat. te las, vorbim mai tarziu!

uneori nu ma suna deloc, alteori ma suna prea mult. ne vedem o data pe saptamana. eu plec, el vine. ce are in dimineata asta?  mda, mi-a facut o surpriza . mi-a lasat un trandafir pe perna. astepta reactia mea, dar m-am bagat tarziu in pat. l-am sunat, dar nu mi-a mai raspuns! m-am dus sa pun trandafirul in apa si atunci am vazut si buchetul de trandafiri . cred ca am trecut pe langa el de cateva ori fara sa-l vad. clar, sunt chioara. ma gandeam amuzata sa pozez trandafirul, sa pun un citat motivational, inspirational sau de care o mai fi, si sa-l postez. aici, pe instagram, pe facebook, pe oriunde.

m-am razgandit! e momentul meu si m-a surprins doar pe mine.

dar as putea  posta poze cu mine, spaland cratite, curatand cartofi sau facand curat in baie. ar fi mult mai motivational si original. doar  nu beau toata ziua cafea sau ascult muzica, citesc sau ma plimb pe faleza…
am uitat sa spun ca eu nu-i fac surprize niciodata. jur! intr-o dimineata mi-a adus un parfum. tin minte ca a facut asta dupa ce  ne-am certat  rau  de tot.  nu am deschis nici pana astazi cutia.  stiu ca i-am spus ca nu-mi place…samponul asta.

ba da! i-am facut o surpriza. azi am gatit. pic de somn. ar trebui sa-i deschid usa, sa-i sar in brate, bla, bla…nah!

ce daca ne vedem, in sfarsit, 4 ore, dupa o saptamana intreaga? va veni tarziu , dupa miezul noptii. prea obosit, nu va manca. prea obosita, nu-i voi sari in brate. as putea sa ma fac sexy, sa-mi pun niste chestii…  sunt prea obosita! cred ca aud masina in parcare…

pana la ora asta  nu i-am multumit pentru trandafiri. vecinii mei fac sex! eu sunt treaza, el sforaie.

-mai scrii mult?

-am sters!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.